Scan اسناد حقوقی

ارائه اسکن، انعطاف پذیر، محرمانه ، سریع، برای اسناد حقوقی و قانونی

برای تمام اسناد مورد، مانند اسناد حسابداری و مستندات قانونی و …

اسکن اسناد حقوقی – دریچه ای به آینده ای کارآمد

جستجو و بازیابی سریع + خدمات محرمانه + فهرست سازی دقیق

برای شرکت های حقوقی و وکلا، حتی پرونده های معمولی می تواند مقدار زیادی سند ایجاد نماید. با این وجود نگاه به پرونده های پیچیده  و در مقایس بزرگتر امری دشوار است. با این وجود، درک این موضوع آسان که چرا بیشتر شرکت های حقوقی و دفاتر وکلا  یک اتاق پر از پرونده و فایل دارند.

هنگامی که پرونده ها از حالت کاغذی به دیجیتال تبدیل شدند، اطلاعات حیاتی مورد نیاز به سرعت در دسترس هستند و می توان به راحتی فهرستی از مشتریان و موارد دلخواه ایجاد کرد. همچنین به راحتی می توان از اطلاعات گزارش گیری کرد و با نهایت سرعت پرونده های مشابه را پیدا و مشاهده کرد.

با اسکن و دیجیتال سازی پرونده ها شرکت می تواند در هزینه های نگهداری این اسناد که معمولاً هزینه های خاموشی را به عهده شرکت می گذارند، شدیداً صرفه جویی نماید. پس از دیجیتال سازی سازی کسری از زمان برای مرتب سازی فایل های الکترونیکی لازم است، این در حالی است که مرتب سازی فایل های فیزیکی بسیار زمان بر است؛ این زمان بدست آمده  می توان به کارهای مهم تر دیگر اختصاص داده شود.

تیم دیجیتال داک به خود می بالد که در طول سال های گذشته با استفاده از راه کارهای اسکن و دیجیتال سازی کمک شایانی به وکلا و مراکز حقوقی کرده است، که باعث صرفه جویی در هزینه، زمان و فضا برای آنان شده است. ما در سال ۱۳۹۱ یک بخش را به طور کامل به خدمات مربوط به اسکن و دیجیتال سازی اسناد حقوقی اختصاص دادیم.

خدمات اسکن اسناد حقوقی و راه حل های مدیریتی این اسناد، باعث محبوبیت تیم ما در بسیاری از شرکت های حقوقی و وکلای شخصی شده است. این امر بدان دلیل است که ما کمک زیادی در ساده سازی حجم کار، بهبود بهره وری در داخل و خارج از دفتر کار، به این عزیزان کرده ایم که باعث می شود به مقدار قابل توجهی در هزینه و زمان صرفه جویی کنند.

فرقی نمی کند که شما یک جعبه یا آرشیو بزرگی از اسناد را داشته باشید، ما راه حل های مختلفی برای پروژه شما داریم. ما  یک تیم اسکن مستقر در تهران، البرز، و مشهد  با بیش از ۱۰ سال تجربه در این حوزه هستیم، فرآیند اسکن ما از طریق نظارت دقیق و با استفاده از آخرین تکنولوژی تصویر پردازش انجام می پذیرد. در طول زمان ما تجربه های بسیاری بدست آوردیم که پشتوانه کیفیت کار ما هستند.

چرا ما را انتخاب کنید؟

چرا دیجیتال داک؟

  • قیمت منصفانه
  • تجربه چندین ساله
  • انجام پروژه ها مشابه
  • تیم مجرب
  • سازگار با محیط زیست
  • انجام پروژه های:
  • دولتی
  • خصوصی

مزایای اسکن و مدیریت اسناد حقوقی و قانونی

مزایای اسکن و استفاده از سیستم مدیریت دیجیتال برای شرکت های حقوقی و مراکز قانونی بسیار زیاد است ولی ما برای نمونه به برخی از آن ها در پایین اشاره می کنیم:

مدیریت دیجیتالی اسناد برای مراکز حقوقی و حرفه ای:

اسناد دیجیتالی شده (اسکن شده) انعطاف پذیری قابل توجهی دارند

نگهداری اسناد و مدارک در تعداد زیادی اتاق امری ناخوشایند است. با اسکن اسناد حقوقی و دیجیتال سازی، به راحتی می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد، پرونده ها را به اشتراک گذاشت، چاپ کرد، ایمیل کرد و حتی آن ها را ویرایش نمود.

کار به سرعت تمام است

با یک سیستم دیجیتالی مدیریت اسناد حقوقی، فایل ها می توان بسیار سریعتر دیده شوند و بدون نیاز به جستجو در انبوهی از کاغذ و به لطف فهرست سازی (نمایه سازی) قدرتمند، پرونده های مورد نظر در کسری از ثانیه در دسترس هستند.

وظایف روزانه کمتر

با کاهش حجم کار یک روز راحت تر و کم دردسرتر می آید. از آنجا که همه چیز در سر جای خود قرار دارد و در کسری از ثانیه قابل دسترسی است، میزان وظایف شما برای کاغذ بازی (ثبت و بایگانی و جستجو) به حداقل می رسد.

دسترسی به فایل های حقوقی در هرجا

فایل های دیجیتالی را می توان به صورت آنلاین از طریق سرور های خود و یا از طریق سرورهای امن میزبانی ما بدون توجه به مکان و زمان دقیقا مانند زمانی که در دفتر حضور دارید مشاهده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسکن اوراق حقوقی و قانونی و دیگر مسائلی که فکر می کنید ما می توانیم در آن به شما کمک کنیم همین حالا با استفاده از این فرم با ما تماس بگیرید