اسکن مراکز دارویی

اسکن اسناد داروسازی و داروخانه

ما می دانیم مدیریت اسناد در صنعت داروسازی می تواند یک دغدغه واقعی باشد. مسیرهای حسابرسی باید کامل و دقیق باشد، همچینن اسناد حیاتی باید تنها توسط افراد مجاز قابل دسترسی باشد.

“پذیرش” و “معتبرسازی” دو کلمه کلیدی در شرکت های داروسازی و بیوتکنولوژی است. معرفی یک داروی جدید یا یک فرایند بیوتکنولوژی به بازار در طول سال های متمادی از پیگیری پیشرفت در پروژه های فردی بسیار پیچیده تر و مسیرهای حسابرسی بی پایان است !

در این جاست که ما وارد صحنه می شویم . ما می دانیم که مدیریت اسناد باید در سطح سازمان یافته ای برای اطمینان از دسترسی و گردآوری اطلاعات توسط مدیران و کارکنان پروژه به کاهش زمان مورد نیاز به آماده شدن اعتبار سنجی ها بستگی دارد. فن آوری زیستی و شرکت های داروسازی با چالش های متعددی در مقابله با مدیریت اسناد مواجه شده اند . در این راستا تیم دیجیتال داک راه حل های متعددی برای دسترسی بهتر کارکنان داروسازی و امنیت پروژه های دارو سازی ارائه می دهد .

درو کردن مزایای بسیار با راه حل مدیریت اسناد !

از بین بردن هزینه های جاری قید شده بدون تجهیزات تخصصی و کارکنان متعدد و سیستم مدیریت مدارک جداگانه برای هر محل، یکی از گام های اولیه در پیشرفت یک موسسه ی داروسازی به شمار می رود . ناکارآمدی سیستم های مبتنی بر کاغذ و یا مدیریت اسناد مستقل، معکوس و پر هزینه است. به علاوه، در سطوح بالاتر از خدمات اسکن و با افزایش همکاری ، از یک بایگانی متمرکز برای تمامی اسناد مربوط به شرکت و یا سازمان داروسازی بهرمند می شوید .

صرفه جویی در فضا و زمان با داشتن مدارک در یک پایگاه داده قابل جستجو و در یک فرمت استاندارد ممکن خواهد بود. اسناد و پژوهش های داروسازی برای ذخیره سازی نیاز به فضای گسترده ای خواهند داشت که این امر از نظر اقتصادی به ضرر شرکت خواهد بود. دیجیتال سازی اسناد دارویی و پژوهشی موجب صرفه جویی در هزینه ها و کمک به سرمایه گذاری بیشتر در راستای تحقیق و توسعه صنعت داروسازی می شود.

پس از اسکن فرآیند بررسی اسناد، بازدهی دو چندانی پیدا خواهد کرد. حذف اسناد مشابه و وجود تمامی اسناد برای بررسی، تغییر، تایید و امضا با مدیریت الکترونیکی اسناد ممکن خواهد بود.

ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین راه را برای نگهداری اسناد با ارزش دارویی و پژوهشی خود پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی اسکن اسناد دارویی و پژوهشی با ما تماس بگیرید

همچنین برای اطلاعات بیشتر در ضمینه اسکن مدارک پزشکی و سوابق بهداشتی و درمانی می توانید این صفحه را نیز مطالعه نمائید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *