اسکن فیلم رادیولوژی

اسکن فیلم X-ray | رادیولوژیMRI و داندان پزشکی ، پزشکی ، دامپزشکی)  بهترین روش برای تبدیل فیلم رادیولوژی به فرمت دیجیتال

خدمات اسکن و دیجیتال سازی فیلم های X-ray

کم هزینه + آپلود و ارسال رایگان + اسکن دقیق و قابل اطمینان با اسکنر مخصوص + نمونه رایگان + خروجی متنوعx-ray-film

اسکن X-ray پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی و ام آر آی

یکی از تخصصی ترین و البته محبوب ترین خدماتی که تیم اسکن دیجیتال داک ارائه میکند، اسکن فیلم پزشکی از جمله فیلم  رادیولوژی radiology ، فیلم ام آر آی mri ، فیلم داندان پزشکی، فیلم x-ray مهندسی و مواردی مانند این ها است، اگرچه خدمات ما تنها اسکن فیلم را شامل نمیشود و ما قادر به اسکن اسناد ،  کتاب ، نقشه و بطور کلی هرچیز قابل اسکن بصورت تخصصی هستیم.

اسکن فیلم رادیولوژی – اسکن فیلم mri

با توجه به اینکه فیلم های پزشکی مانند فیلم رادیولوژی و فیلم mri معمولا بزرگ و البته آسیب پذیر هستند، و از همه مهم تر ارسال آن ها به مکان دیگر (بطور مثال جهت دیدن پزشکی در خارج کشور) پرهزینه و زمان بر است، بهترین روش، اسکن و دیجیتال سازی آن است، پس از دیجیتال سازی مطمئن خواهید بود که فیلم شما آسیبی نمی بیند (فیلم های پزشکی فیزیکی در معرض تابش نور خورشید محو و کمرنگ می شوند) و از آن مهمتر قابل ارسال به سراسر دنیا تنها در چند ثانیه بدون هیچ هزینه ای است.

اسکن با اسکنر فیلم

اسکنرهای معمولی و حتی حرفه ای به دلیل نوع مکانیزم عملکرد قادر به اسکن موارد شفاف همچون فیلم پزشکی نیستند، متاسفانه اسکنرهایی که این قابلیت را دارند نیز بسیار گران قیمت هستندx-ray-scanner، همچنین باعث تاسف است که بگوییم گاها دیده شده که افرادی بعنوان اسکن فیلم، راه کاری همچون عکس برداری را به شما پیشنهاد میکنند. البته ما با اصل سیستم مشکلی نداریم  ولی گرفتن عکس باید در شرایط و با امکانات خاصی باشد تا فایل خروجی به فایل اصلی نزدیک شود که حتی برای افراد حرفه ای با تجهیزات مربوطه بسیار سخت و نهایتا فایل خروجی کم کیفیت تر و گاها بدون جزئیات مورد نیاز پزشک یا مهندس مشاهده کننده، در برابر نمونه اسکن شده همان فیلم توسط اسکنر مخصوص اسکن فیلم خواهد بود.

خوشبختانه تیم اسکن دیجیتال داک پا فراتر از این مرزها گذاشته و جهت رضایت مشتریان و همچنین عدم بوجود آمدن مشکلات ناشی از اسکن بی کیفیت، از اسکنرهای بسیار پیشرفته مخصوص اسکن فیلم استفاده میکند که حتی کوچکترین جزئیات را نیز ثبت می نماید. این کیفیت بالا سبب میشود پس از اسکن و در زمان استفاده از فایل اسکن شده بجای فیلم فیزیکی، پزشک یا مهندسی که فایل دیجیتال شده را مشاهده میکند به راحتی و در اولین نگاه از تمام جزئیات اطلاع پیدا نماید،

اسکن مدارک بیمار

وجه تمایز ما

    • اسکن فیلم با اسکنر مخصوص
    • هزینه پایین
    • کیفیت سخت افزاری بالا
    • اسکن برای افراد شخصی
    • سرعت بالای انجام خدمات
    • آپلود و ایمیل رایگان
    • اسکن در تیراژهای بالا
    • بهینه سازی پس از اسکن
    • نام گذاری و تعریف کلیدواژه
    • نرم افزار آرشیو رایگان

انجام خدمات در بخش های

    • شخصی (تیراژ کم)
    • دولتی
    • خصوصی

آپلود و ارسال رایگان

با توجه به اینکه تجربه نشان داده بیشتر افراد شخصی بعد از اسکن فیلم خود نیاز به ارسال آن فایل برای پزشک یا مهندس مورد نظر خود از طریق اینترنت (ایمیل یا …) دارند و باتوجه به اینکه به دلیل ضعیف بودن پهنای باند برخی از مشترکین خانگی و یا عدم امکان این کار (به دلیل نیاموختن روش ارسال فایل از طریق اینترنت تا به امروز) تیم تخصصی اسکن دیجیتال داک، آپلود و ارسال فایل ها را با حفظ کیفیت، جهت رفاه حال این دسته از مشتریان و با درخواست آن ها در زمان تحویل فیلم های فیزیکی، به صورت کاملا رایگان خود انجام می دهد.

نرم افزار آرشیو و بایگانی رایگان

عموما بیمارستان ها، مراکز تصویربرداری و سایر مراکز پزشکی – مهندسی که با فیلم x-ray به هر نحوی سر و کار دارند. تعداد بالایی از این فیلم ها را جهت اسکن و دیجیتال سازی در دسترس دارند. این طرز تفکر که بعد از اسکن دسترسی سریع به فیلم مورد نظر در کسری از ثانیه امکان پذیر می باشد بسیار درست بنظر میرسد، ولی باید مدنظر داشته باشید که این کار چگونه انجام می شود، در بیشتر مواقع جهت برآورد سازی این امر نیاز به نرم افزار بایگانی الکترونیکی وجود خواهد داشت، پس نرم افزار بایگانی برای مکان هایی که تیراژ بالایی را جهت اسکن و دیجیتال سازی درنظر دارند یک رکن اصلی است. متاسفانه نرم افزارهای موجود یا امکانات لازم را دارا نمی باشند، یا به شدت گران قیمت هستند، به همین علت تیم اسکن دیجیتال داک جهت رفاه حال این دسته از مشتریان، در پروژه های اسکن انجام شده نرم افرار اختصاصی آرشیو و بایگانی دیجیتال خود را به صورت رایگان نصب و همراه با پروژه تحویل می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسکن فیلم های X-ray (رادیولوژی، ام آر آی، داندانپزشکی ، مهندسی و … ) و دیگر مسائلی که فکر می کنید ما می توانیم در آن به شما کمک کنیم همین حالا با استفاده از این فرم با ما تماس بگیرید