اسکن روزنامه و نشریات

سریع + هزینه معقول نسبت به تیراژ + باکیفیت + دستگاه های مخصوص اسکن روزنامه + نگهداری ۱۰۰ سال به بالا

خدمات اسکن سریع و مقرون به صرفه روزنامه ها ، هفته نامه ها، ماهنامه ها ، و مجله ها

اسکن و دیجیتالی سازی روزنامه  

خدمات تخصصی و فوق تخصصی اسکن روزنامه و مجله توسط تیم ما توسط اسکنرهای مخصوص که جهت اسکن روزنامه ها و اوراق بزرگ طراحی شده اند باعث حصول اطمینان از دریافت بهترین کیفیت متن و تصاویر در فایل خروجی می شود.

روزنامه های قدیمی و مجلات، مشکلات منحصر بفردی در راستای دیجیتالی شدن واسکن دارند . تیم دیجیتال داکمتخصص در اسکن و تبدیل روزنامه به فایل دیجیتالی است و می تواند تمام این مشکلات را حل واسکن روزنامه های بسیار قدیمی که بیش از اندازه رو به وخامت هستند را به راحتی انجام دهد.

اسکن عمده روزنامه

خدمات اسکن روزنامه

اسکن روزنامه ها و مجلات توسط تیم ما به گونه ای انجام می شود که کیفیت لازم برای انجام فرآیند OCR را داشته باشد، همچنین در صورت درخواست ما روزنامه را به صورت فهرست شده و قابل جستجوعرضه می نماییم وآن را بر روی سی دی یا دی وی دی و یا هر روشی که شما بخواهید آن را به شما تحویل می دهیم. پس از اسکن می توانید به راحتی و با کلید واژه تعریف شده فایل مورد نظر خود را درکسری از ثانیه بیابید.

اسکن روزنامه ها به شما امکان دسترسی سریع به اطلاعات مهم و حیاتی، برای به اشتراک گذاشتن با هر کسی، در فرمت های مختلف مانند: PDF قابل جستجو، Wod، txt، و … را می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد اسکن و دیجیتال سازی روزنامه ها با ما تماس بگیرید.

ارسال پیام فوری

مزایای اسکن و دیجیتال سازی روزنامه

روزنامه های اسکن شده را می توان برای همیشه نگهداری کرد . مقاله های بسیار قدیمی و کهنه با تبدیل به CD / DVD و رتبه بندی برای ۱۰۰ سال آینده حفظ می شوند.

با اسکن روزنامه ها به طور قابل ملا حظه ای، در فضا، پول و زمان صرفه جویی می شود. به طور مثال ، فضای لازم برای نگهداری ۱۵۰۰۰ تصویر معادل پرکردن ۴ قفسه ی بزرگ است ولی با اسکن و دیجیتال سازی فقط یک حلقه CD برای نگهداری آن لازم است.

کاهش زمان برای جستجوی اسناد نیز از مزیت های اسکن روزنامه به شمار می رود، زیرا می توانید با یک کلیک  بر روی موس اسناد خواسته شده را جستجو و بازیابی کنید.

اسناد الکترونیکی برای انتقال از طریق ارسال ایمیل و یا فکس هم آسان و هم باکیفیت عمل می کنند.  همچنین اسناد الکترونیکی قابل حمل هستند، و شما می توانید به راحتی آنها را با خود در هر مکانی که لازم باشد، همراه کنید.

دسترسی همزمان به چند سند نیز از مزایای قابل ذکر اسکن است، به عنوان مثال شما می توانید در یک زمان با کلیک بر روی موس چند سند را ببینید همچنین فایل های الکترونیکی را می توان ذخیره وتوسط سرور میزبانی کرد که با استفاده از اینترنت ، به آنها دسترسی داشت .

حفاظت اسکن از اطلاعات ارزشمند برای شرکت های بزرگ نیز از خدمات ارزنده ی این تکنولوژی به شمار می رود. پشتیبان گیری روش های سنتی نه تنها گران است ، بلکه اغلب برای مدیریت دشوار و وقت گیر می باشد. اسناد اسکن شده را می توان به راحتی تنها با چند کلیک بازیابی نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسکن روزنامه ها (راه حل ها، شرایط، و برآورد هزینه) و دیگر مسائلی که فکر می کنید ما می توانیم در آن به شما کمک کنیم با استفاده از این فرم یا با شماره های ما با ما تماس بگیرید