نقاشی دیجیتال

تکنیک خارق العاده برای نقاشی های شما

اسکن یک راه عالی و سریع برای داشتن نقاشی و کارهای هنری خود بدون نیاز به تنظیم سطح و یا حذف لکه و … است. بهترین بخش کار، این است که پس از اسکن به راحتی می توان پس زمینه نقاشی را می توان برش یا تغییر داد، بنابراین لازم نیست برای بین بردن مستقیم رنگ یا هر چیز دیگری دچار مشکل شوید و زمان زیادی را صرف کنید.

هرگونه تغییرات بر روی نقاشی بعد از اسکن

شما می توانید بعد اسکن با استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصویر مانند فتوشاپ و یا سایر نرم افزارهای مشابه، هرتغییری که می خواهید بر روی قطعه هنری خود ایجاد کنید، اما این کار، زمانی که بخواهید با یک مداد یا چیز دیگری انجام دهید، (در صورتی که چندین بار بخواهید یک طرح را پاک کنید) باعث آسیب دیدن برگه یا ایجاد لکه بر روی نقاشی می شود.

برای اسکن نقاشی شما نیاز  به یک اسکنر حرفه ای و یک نرم افزار گرافیک مانند فتوشاپ دارید . تیم اسکن دیجیتال داک با استفاده از اسکنر های تخصصی در این زمینه به شما کمک می کنند . بعد از اسکن اولین چیزی که مد نظر هر شخصی است وضوح تصویر اسکن شده است، که با استفاده از اسکنر های ما ، این امر تضمین خواهد شد. در مورد نرم افزارها هم مشکلی از لحاظ دسترسی و قیمت نرم افزار وجود ندارد.

به طور مختصر و مفید و صریح بیان می نماییم ، افرادی که به دنبال یک روش مطمئن و به صرفه برای تغییر در نقاشی های خود یا اصلاح آنها هستند، اسکن یک راه بسیار مناسب برای این فرآیند است. همچنین توجه داشته باشید که فقط با اسکن می توانید طرح های خود را بدون هرگونه تغییر در نسخه اصلی و آنگونه که تمایل دارید تغییر دهید .

مسئله ی قابل توجه دیگر هزینه ی اسکن به وسیله تیم دیجیتال داک است. ما برای اسکن نقاشی و طرح هایی که تیراژ بالایی دارند ،  قیمتی بسیار مناسب و به صرفه برای مشتریان عزیزمان در نظر گرفته ایم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اسکن نقاشی و پوستر این صفحه را هم مطالعه نمائید.

همچنین برای اسکن نقاشی کودکان نیز می توانید به این بخش مراجعه نمائید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *