درباره ما

تیم اسکن مورد اعتماد شما

هدف ما ساده است. ما برای مشتریان خود ارائه خدمات اسکن و مکانیزاسیون با بالاترین کیفیت و معقولانه ترین هزینه ممکن را در نظر داریم. این در حالی است که همیشه سعی ما بر این بوده که پروژه های محول شده را با حداقل زمان لازم با حفظ کیفیت و استانداردهای مربوطه انجام دهیم. تمامی فرآیندی که ما انجام می دهیم بر پایه و اساسی بیش تر از انتظارات مشتری و در معنای واقعی کلمه هر مرحله در فرآیند انجام شده به دست ما بر پایه تجربه چندین ساله ساخته شده است.

خدمات اسکن اسناد مدارک ما: اسکن اسناد اداری، اسکن اسناد پزشکی، اسکن اسناد حقوقی، اسکن اسناد مالی، اسکن اسناد تحصیلی، اسکن کتاب و مجله، اسکن روزنامه، اسکن عکس، اسکن نقشه، اسکن فیلم های رادیولوژی، اسکن نقاشی و سایر موارد تخصصی اسکن و مکانیزاسیون است که شاید در بالا لیست نشده باشد. تمرکز جغرافیایی خدمات ما در پروژه های اسکن به شهر یا استان خاصی معطوف نمی شود و ما قادر به ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و معقولانه ترین هزینه چه در استان هایی که در آن شعبه داریم و چه استان هایی که در آن در حال حاضر شعبه ای نداریم، هستیم. از آغاز فعالیت تا به امروز سعی ما بر این بوده که سطح اطلاعات مشتریان را برای درک بیشتر و ارائه بهترین خدمات به روش های گوناگون ارتقاع دهیم. در این راستا وب سایت تیم ما در سال ۱۳۹۱ برای اطلاع و خدمت رسانی بهتر و سریع تر به مشتریان گرامی ایجاد شد و در آن سعی شد تا جای ممکن خدمات موجود و مزایای آن ها را به صورت کاملا شفاف توضیح داده شود.

روش کار ما چگونه است؟

ما به شما گوش می دهیم؛ نیازهای شما را ارزیابی می کنیم تا بهترین راه کار ممکن را برای برآورد آن ها در اختیار شما قرار دهیم. این که آیا این اولین پروژه اسکن شماست و یا پنجاهم برای ما تفاوتی ندارد، ما معقولانه ترین هزینه ها را برای شما درنظر می گیریم. رویکرد مشورتی ما باعث خواهد شد که  صرف نظر از اندازه پروژه، قبل از شروع، تمام موارد برای شما مشخص شود. ظرفیت و تجربه ما، ما را قادر ساخته تا امکان ارائه خدمات از کمترین تیراژ تا تیراژ های چند صد میلیون سندی را داشته باشیم. نیاز به اسکن در محل دارید؟ اسنادی دارید و نمی دانید باید از کجا شروع کنید و نیاز به ارسال کارشناس دارید؟ اصلا چرا باید اسکن کرد؟ ما سعی کرده ایم همه چیز را شفاف کنیم.

تماس با ما

برای تماس با ما به صورت آنلاین، تلفنی، حضوری و … می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از سایر خدماتی که ما انجام می دهیم می توانید با استفاده از روش های گوناگون تعبیه شده با ما تماس بگیرید.