مدیریت مدارک

سوالات کلیدی در مدیریت اسناد و مدارک

مدیریت مدارک برای همه شغل ها اهمیت به سزایی دارد اما نه آنقدر که همه ی زمان و منابع خود را به مدیریت و سازماندهی اسناد اختصاص دهیم . با بیانی واضح ، این منابع برای کمک و در طول رشد و بهبود فعالیت شغلی شما بوجود آمده اند. بنابراین این پرسش در ذهن به وجود می آید که هنگامی که به یک شرکت ارائه دهنده خدمات مدیریت مدارک احتیاج پیدا شد، باید از کجا شروع کرد ؟

سوالات کلیدی در انتخاب شرکت خدمات مدیریت اسناد و مدارک 

ما در اینجا چند سوال کلیدی که را برای شما بیان می نماییم :

تجربه شما در زمینه مدیریت پرونده چیست؟ یکی از دلایل مهم اعتماد به یک شرکت سابقه کار آن است چرا که در طول پروژه های متعدد است که تجربه های عملی برای یک تیم بدست می آید و از آن ها می توانند در پروژه های بعدی خود بهره گیرند.

آیا اطلاعات من ایمن است؟ هنگامی که با یک حرفه ای مدیریت مدارک آشنا می شوید ، یکی از دغدغه های اصلی شما این است که مطمئن شوید شرکت انتخابی شما در راستای امنیت اسناد شما تلاش کرده است و اقدامات امنیتی واقعی را برای اطلاعات حیاتی ، در تمام مراحل چرخه سند ایجاد نموده است .

آیا شما قادر به مدیریت یک سند در چرخه کامل آن خواهید بود؟ یافتن یک تیم مدیریت مدارک حرفه ای که  بتواند داده ها را از دیجیتال سازی تا نابودی مدیریت کند نیز یک مسئله ی مهم به شمار می رود . این خدمات شامل ذخیره سازی پرونده، تبدیل سند، خدمات میزبانی داده ها، بازیابی فاجعه، حفاظت از داده ها و تخریب ایمن اطلاعات است.

آیا من می توانم پرونده های جدید را در سیستم مدیریت اسناد داشته باشم ؟ گنجاندن قسمتی برای ورود پرونده های جدید به سیستم مدیریت اسناد نیز یکی از موارد مهم است . همچنین اگه نوع فعالیت شغلی شما طوری است که نیاز به دسترسی به سوابق مهم خود در مکان های دیگری علاوه بر دفتر خود هستید آن را نیز با شرکت مورد نظر در میان بگذارید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با استفاده از این صفحه سئوالات و درخواست های خود را با ما درمیان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *