اسکن بیمه

نرم افزار مستندات

نرم افزار اسکن و بایگانی اسناد و مدارکدر پروژه های با تیراژ بالا، بنا به تشخیص کارشناسان نرم افزار اسکن و بایگانی مستندات به صورت رایگان ارائه می شود

اسکن بیمه | اسکن اسناد بیمه | اسکن پرونده بیمه

هزینه پایین + کیفیت بالا + اسکن اسناد از A5 تا A0+ نمونه رایگان

 اسکن شریک جدایی ناپذیر صنعت بیمه

شرکت های بیمه عمدتا به فرآیندهای مقاله محور تکیه می کنند. در واقعیت برخی از شرکت های بیمه ادعا می کنند که تکیه بر اسناد دست نویس با سرعت و کارآمد خواهد بود. ولی به خوبی واضح است که استفاده از اسناد کاغذی بجای اسناد دیجیتالی منجر به ناکارامدی سیستم مدیریت در فرآیند کسب و کار می شود. اسکن نه تنها تاثیر مستقیم بر مدیریت ایفا می کند، بلکه در توانایی یک شرکت برای پیروی از استانداردها نیز کمک شایانی می نماید.

علاوه بر این، عدم آمادگی برای مقابله با خطرات در نگهداری اسناد، بسیار فاجعه آمیز خواهد بود. از دست دادن سوابق مهم در آتش سوزی، سیل و سرقت نه تنها در تداوم مشتریان، بلکه در استحکام طولانی مدت یک شرکت نیز تاثیر گذار خواهد بود. در نتیجه پیاده سازی یک راه حل بهتر برای اسناد و پرونده های بیمه بسیار حائز اهمیت است.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص اسکن می توانید با ما تماس بگیرید

اسکن و تبدیل اسناد بیمه

اسکن و تبدیل تمام اسناد بیمه به فایل های کم حجم

تیم اسکن دیجیتال داک با اسکن اسناد و پرونده های بیمه ، یک راه حل مدیریتی آسان و کارآمد برای بیمه ها بر پایه امنیت و سود دهی بالا ارئه می دهد. خدمات  اسکن و دیجیتال سازی بیمه تیم ما اجازه دسترسی آسان و ایمن (تحت شبکه داخلی و تحت اینترنت) به اسناد دیجیتال را برای سازمان های مذکور فراهم می سازد. راه حل های اسکن اسناد در بیمه :

  • اسکن پرونده های بیمه گذاران
  • اسکن برگه های مهم بیمه
  • اسکن اسناد مربوط به اشخاص بیمه گذار
  • اسکن اسناد کارشناسی
  • اسکن سوابق پرداخت
  • اسکن معاملات مربوط به بیمه

اسکن اسناد محرمانه

متعهد به حفاظت از اسناد محرمانه شما

تیم اسکن دیجیتال داک در خصوص طراحی فرآیند اسکن سند برای تصویربرداری امن و تبدیل فایل های مشتریان، راه حل های ویژه ای اختصاص داده است. پرونده های شما به طور کاملا ایمن از دفتر شما به مرکز اسکن منتقل می شود یا درصورت درخواست، فرآیند اسکن توسط کارکنان ما در محل شما انجام می شود. برای اطمینان از امنیت و حفاظت اطلاعات شما ، کارها به شرح زیرگنجانیده شده است:

  • نظارت شدید بر اسناد محرمانه و مهم
  • کنترل دسترسی و مشاهده افراد مجاز
  • کنترل و حفاظت مداوم در برابر آتش و دیگر بلایا (تا قبل از اسکن)
  • کنترل شدید بر اوراق فیزیکی
  • اسکن و تصویربرداری حرفه ای
  • پایبندی به توافق نامه های محرمانه

لازم به تاکید است ، برای اسکن پرونده ها با تیراژ بالا و همچنین حصول اطمینان از امنیت اسناد ، این گونه اسناد در همان محل و با فرستادن متخصصان اسکن دیجیتال داک و اسکنر های مخصوص انجام می پذیرد .

ساده سازی بیمه با اسکن

ساده سازی فرآیندهای بیمه شما با اسکن

بسیاری از فرآیندهای صنعت بیمه با اسناد کاغذی سروکار دارند. با حذف مخارج پر هزینه مرتبط به آن در ذخیره سازی و استفاده صحیح از فایل های بیمه گذار، سرعت تحقق بخشیدن به پردازش و در مجموع خدمات به مشتریان بهبود می یابد.

علاوه بر موارد گفته شده با اسکن اسناد بیمه نیاز به صرف وقت و هزینه های مرتبط با تشکیل پرونده، فتوکپی، نامه های بین اداری پستی و … به طور کامل حذف خواهد شد .

به طور کلی ، شرکت های بیمه ، با اسکن مدارک و اسناد بیمه می توانند در بهبود روابط کاری و ارتقاء سطح بیمه خود تلاش نمایند. با این کار بسیاری از هزینه های سنگین و بیهوده که در بالا نیز به آن اشاره شد ، کاهش می یابد .

ارسال درخواست و برآورد هزینه

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اسکن اسناد بیمه ، با متحصصان ما در تماس حاصل نمایید