اسکن مدارک پزشکی و سوابق بهداشتی و درمانی

اسکن و مدیریت اسناد بصورت مطمئن و منعطف، برای بیمه ها و بخش های خدمات درمانی و مراقبت های بهداشتی (بیمارستان ها، درمانگاه ها، مطب ها و …) – اسکن انواع اسناد از جمله پرونده های بیمار، اسناد پرسنل و اوراق رادیولوژی و …

معمولا اسکن می کنیم:

  • سازمان های درمانی
  • بیمارستان ها
  • درمانگاه ها
  • مطب ها
  • تصویربرداری
  • آزمایشگاه
  • شنوایی شناسی
  • چشم پزشکی
  • دندانپزشکی
  • مدد کاری و بیمه
  • و …

اسکن تخصصی:

ارائه خدمات در:

  • سازمان های دولتی
  • شرکت های خصوصی
  • مطب های شخصی
  • افراد حقیقی
  • و …

خدمات اسکن مدارک پزشکی و سوابق بهداشتی و درمانی

سریع + ایمن + کم هزینه + امکان اسکن تنها اوراق اصلی+ نرم افزار تخصصی تحت وب و تحت ویندوزmedical-record

اسکن مدارک بیمار

اکثر مراکز خدمات درمانی مانند بیمارستان ها، مراکز جراحی، دندانپزشکان، مطب های خصوصی و سایر دستگاه های وابسته بگونه ای نیاز دارند که سوابق بیماران خود را اسکن کرده و آن ها را به صورت الکترونیکی ذخیره کنند. این امر علاوه بر افزایش رتبه مرکز درمانی شما، سبب کاهش شدید هزینه های دسترسی، نگه داری و بازیابی پروندها می شود. طبق تحقیقات انجام شده در سال های اخیر، بیشتر پرونده هایی که گمان به مفقودی آن ها می رود، به صورت نادرست و اشتباه بایگانی شده اند، اسکن مدارک پزشکی و مدیریت الکترونیکی آنها کمک می کند اشتباهات رایج در روش بایگانی قدیمی به مرز صفر رسد. پس از دیجیتال سازی تمامی اطلاعات بیمار در همه جا و به سرعت قابل در دسترسی است. ما یک تیم تخصصی اسکن اسناد و مدارک پزشکی مستقر در تهران و البرز و مشهد با بیش از ۱۰ سال تجربه در این حوزه هستیم، فرآیند اسکن ما با آخرین تکنولوژی های تصویربرداری و با نظارت فوق العاده دقیق انجام می شود. حتی اگر طبق ضوابط امکان خروج پرونده ها به بیرون نیز نباشد، تیم ما قادر به استقرار و انجام پروسه اسکن در محل شما می باشد.

تیم ما اسکن و الکترونیک سازی پرونده های مدارک پزشکی، اسناد اداری، مالی، مکاتبات اداری و حتی برگ های رادیولوژی مراکز درمانی مختلفی که در بخش پروژه های انجام شده ذکر شده است را به عهده گرفته و به اتمام رسانده است.

از مهترین مزیت اسکن و دیجیتالی سازی پرونده های پزشکی دسترسی آنی به پرونده ها و اطلاعات بیماران است.

دیگر از مزایای اسکن اسناد و پرونده های پزشکی – درمانی عبارتند از:Doctor-scanning

  • ایجاد فهرستی از فیلدهای قابل جستجو (شماره پرونده، شماره پذیرش، نام خانوادگی، نوع و …)
  • امکان جستجوی متن (در سند های متنی) به انواع یک عامل بازیابی
  • ذخیره سازی اختیاری تصاویر رنگی
  • امکان لینک و مشاهده پرونده های دیجیتال (اینترنت، شبکه داخلی و …)
  • امکان انتقال راحت و سریع اسناد و تبادل اطلاعات با دیگر پزشکان
  • قابلیت دسترسی از راه دور (وب سایت)
  • امکان بسط و ادغام به دیگر برنامه های کاربردی (ذخیره سازی، بازیابی)

برخی از خدمات پروژه های اسکن مراکز خدمات درمانی توسط ما عبارتند از:

  • اسکن پروژه های بیمارستانی بزرگ با هزاران  پرونده
  • اسکن متوسط و کوچک جهت مطب های شخصی
  • اسکن و ذخیره سازی الکترونیکی منابع انسانی (پرونده های پرسنلی)
  • اسکن و گزارش سازی پس از بررسی های فرم پزشکی پزشکی
  • اسکن و دیجیتال سازی اسناد و نقشه های سایز بزرگ و برگ های رادیولوژی
  • ورود فایل های اسکن شده جهت یکپارچه سازی به سیستم مدیریت بهداشت و درمان HIS (در صورت نیاز).
فهرست سازی

ایجاد فهرست (نمایه سازی) برای پرونده های پزشکی و سوابق بهداشتی و درمانی

مهمترین دلیل برای اسکن و ایجاد پرونده های الکترونیکی، به ویژه برای پرونده بیماران و پرونده پزشک ، فهرست سازی است. فهرست سازی باعث می شود که دسترسی و گزارش گیری از پرونده های پزشکی اسکن شده و همچنین ارتباط این اسناد بایکدیگر در کسری از ثانیه قابل انجام باشد.

به عنوان مثال، در سیستم قدیمی و دستی، اگر یک پزشک یا پرستار که نیاز به مشاهده و خواندن شرح حال یک بیمار خاص دارد چه می کند؟ راهی که معمولا مورد استفاده قرار می گیرد این است که با داشتن شماره پرونده بیمار به بایگانی مراجعه کرده (یا خود مراجعه کرده یا شخصی را جهت دریافت پرونده می فرستد) و پس از ارائه شماره پرونده و دریافت پرونده مورد نظر، اقدام به خواندن شرح حال بیمار خود می کند. اما اگر شماره پرونده بیمار خود را نداشته باشد چه؟ اینجاست که ساعت ها زمان برای پیدا کردن شماره پرونده فرد مورد نظر از دفاتر پذیرش و بایگانی لازم است. ولی اگر تمام اطلاعات بیمار به صورت الکترونیکی فهرست سازی شود، به راحتی می توانید حتی با داشتن کمی اطلاعات و بدون داشتن شماره پرونده اقدام به مشاهده پرونده دلخواه کنید. به گفتاری دیگر می توان گفت که فهرست سازی سبب ایجاد پلی برای دسترسی سریع به پرونده های موردنظر می شود.نرم افزار آرشیو مدارک پزشکی

آیتم های رایج در فهرست سازی مدارک پزشکی عبارتند از:

  • نام بیمار
  • نام خانوادگی بیمار
  • نام پدر
  • شماره پرونده
  • شماره پذیرش
  • تاریخ پذیرش
  • نام درمانگاه
  • نام دکتر
  • شماره پیوست
  • و …
امحاء / نابود سازی

امحاء مدارک پزشکی

قبل از توضیح در مورد خدمات امحاء مدارک پزشکی بهنر است توضیحی مختصر در مورد اینکه امحاء چیست و اصلا چرا پرونده ها را امحاء می کنیم، بدهیم.

امحاء به چه معنی است؟

امحاء در واژه به معنی نابود کردن یا ناپدید کردن است، اما از آن جا که در این مبحث منظور از امحاء ، امحای مدارک پزشکی است می توانیم اینگونه بیان کنیم که وقتی عمر پرونده های پزشکی بنابر استانداردهای مربوطه از سازمان های زیرربط به صورت قانونی به اتمام می رسد، مراکز درمانی (بیمارستان، درمانگاه و …) می توانند طبق قوانین خاصی نسبت به نابود سازی پرونده های مذکور اقدام نمایند.medical-record-shredding

دلایل امحاء پرونده های پزشکی چیست؟

مهمترین دلیل امحاء را می توان آزاد سازی فضای بایگانی اشغال شده با حذف پرونده هایی که عمر قانونی آن ها به اتمام رسیده است، دانست. اما امحاء می تواند دلایل مختلف دیگری نیز داشته باشد که با صلاحدید و رعایت قوانین توسط مسئول مربوطه آن واحد درمانی، همراه با اجازه کتبی از سازمان زیرربط انجام می شود.

خدمات امحاء مدارک توسط تیم دیجیتال داک

آن جا که کلا فلسفه اسکن آزاد سازی فضای بایگانی است، و طبق توضیحات بالا، امحاء با اسکن و دیجیتال سازی پرونده های مدارک پزشکی رابطه تنگاتنگ دارد، به گفتاری دیگر می توان گفت بیشتر پروژه های اسکن انجام شده در حال حاضر توسط تیم ما به دلیل نیاز به امحاء و آزاد سازی فضای بایگانی توسط آن واحد درمانی بوده است. در پایان ذکر این نکته ضروری است که تیم ما جهت انجام امحاء از پرسنل آموزش دیده و آشنا با مدارک پزشکی (برای آماده سازی، نازک سازی، خلاصه سازی و …) همچنین دستگاه های خرد کن و نابود کننده مخصوص استفاده می کند. این امر سبب می شود هرگونه خطای انسانی و درز اطلاعات به مرز صفر رسد. برای اطلاعات بیشتر درخصوص امحای مدارک پزشکی می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

خلاصه نویسی

خلاصه نویسی / استخراج اطلاعات سوابق پزشکی

گاهی اوقات به دلایلی مانند امحا، نازک سازی، آمار گیری، یا دیجیتال سازی پرونده های پزشکی لازم است اطلاعاتی از پرونده بیمار خلاصه نویسی شود، حال این خلاصه نویسی می تواند شامل اطلاعاتی همچون مشخصات بیمار باشد یا اطلاعاتی درباره نوع بیماری و طول درمان آن پرونده؛ دسته بندی و مشخص نمودن اینکه چه اطلاعاتی لازم است از پرونده بیمار خلاصه نویسی شود به طور مستقیم با مسئول مدارک پزشکی در ارتباط است.

خلاصه نویسی و استخراج اطلاعات به دو صورت زیر انجام می شود:

روش دستی

در روش دستی پرونده توسط یک نیروی انسانی متخصص به مدارک پزشکی بازخوانی شده و اطلاعات لازم (اطلاعات از قبل مشخص شده توسط مسئول مربوطه) توسط وی چه به صورت دستی و چه به صورت کامپیوتری استخراج می شود.

معایب:

  • سرعت استخراج اطلاعات به دلیل ارتباط مستقیم با نیروی انسانی بسیار کم است.
  • این روش با هزینه بالایی قابل اجرا می باشد.

مزایا: 

  • این روش از دقت بسیار بالایی برخوردار است.
  • امکان خلاصه نویسی و استخراج هرگونه نوشتاری (دستی / کامپیوتری) وجود دارد.
  • امکان استخراج هرنوع اطلاعاتی (پزشکی / مالی / مشخصاتی)  وجود دارد.

روش کامپیوتری

در این روش ابتدا احتیاج است که اسناد و مدارک لازم اسکن شده و به فایل دیجیتالی تبدیل شوند، البته باید دقت شود که این نوع اسکن با اسکن معمولی کاملا متفاوت خواهد بود و توسط اسکنرهای معمولی قابل انجام نیست، پس از اسکن پرونده به پرونده تحت تجزیه و تحلیل نرم افزار مربوطه قرار می گیرد و اطلاعات لازم (اطلاعاتی که از قبل توسط مسئول مربوطه مشخص شده است) توسط نرم افزار استخراح می شود.


معایب:

  • عدم امکان استفاده در تمام موارد خلاصه نویسی
  • کارا نبودن در متون دست نویس

مزایا: 

  • این روش با سرعت بسیار بالایی قابل انجام است
  • دقت این روش در مدارک با نوشتار کامپیوتری بسیار بالا است.
  • هزینه این روش بسیار پایین از روش دستی است.

امنیت

امنیت اطلاعات در مدارک پزشکی

با توجه به اینکه مدارک پزشکی هر فرد یا به گونه ای دیگر هر بیمار شامل اطلاعاتی شخصی در مورد آن فرد است، رازداری و امنیت اطلاعات در این مقوله از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. این امر چه در بایگانی به روش سنتی و چه در آرشیو الکترونیکی مستندات بسیار حائز اهمیت است و نمی توان گفت که امنیت اطلاعات مدارک درمانی تنها شامل بایگانی سنتی یا جدید است.

  • امنیت اطلاعات شامل چه مواردی است
  • حفظ و نگهداری اطلاعات فردی و تماسی بیماران و جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز
  • حفظ و نگهداری اطلاعات درمانی بیماران و جلوگیری از دسترسی افراد غیرمجاز
  • حفظ و رازداری محتویات پرونده بیمار
  • تنظیم قوانین و راه کارهایی جهت نظارت دقیق بر مشاهده و ایجاد تغییرات در پرونده ها (مثلا پرونده شماره ایکس توسط دکتر a در تاریخ و ساعت b مشاهده و یا مورد تغییرات قرار گرفت)
  • حفظ مدارک بیمار از هرگونه آسیب (پارگی ، سوختی ، مفقودی و … بگونه از بین رفتن اطلاعات)

رازداری (امنیت اطلاعات) در اسکن پرونده های بیماران

با توجه به موارد گفته شده بالا، امنیت اطلاعات در مقوله مدارک پزشکی از اهمیت بسیار بالایی برخورددار است، چرا که یک تغییر و یا یک اشتباه کوچک می تواند فاجعه ای جبران ناپذیر را رقم زند. تیم اسکن دیجیتال داک اهمیت این موضوع را به طور کامل درک کرده و با انجام اقداماتی درز یا از بین رفتن اطلاعات پرونده های پزشکی را در زمان اسکن و همچنین بعد از آن را به مرز صفر رسانیده است، از جمله این اقدامات می توان به:

  • استفاده از پرسنل آموزش دیده و مسلط به مدارک پزشکی جهت انجام اسکنhealthcare-security-scan-servis

  • نظارت شدید و انجام تست هایی به صورت تصادفی جهت اطمینان نوع عملکرد
  • استفاده از سخت افزارهای بروز جهت عدم ریزش اطلاعات در زمان دیجیتال سازی
  • انجام تست هایی تصادفی بین فایل های اسکن شده و پرونده های فیزیکی جهت حصول اطمینان از کیفیت و دقت
  • اعمال سیستم های رمزگذاری و کدینگ جهت جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز
  • تعیین سطح دسترسی برای کاربران نسبت به صلاحدید مسئول مربوطه
  • ایجاد بک آپ های دوره ای به صورت روزانه/هفتگی/ماهیانه 

در پایان تنها به ذکر این جمله کفایت میکنیم که اطلاعات تنها چیزی است که براحتی حتی بعد از سرقت نمی توانیم از آن مطلع شویم.

مراحل

مراحل اسکن مدارک پزشکی

با توجه به نوع و محل خدمات ما می توان مراحل را به دو دسته زیر تقسیم نمود:

  • انجام اسکن و ساخت آرشیو الکترونیکی پرونده های مدارک پزشکی در دفتر ما
  • انجام اسکن و دیجیتال سازی در محل شما (بیمارستان/درمانگاه/مطب و …)

اسکن اسناد و مدارک پزشکی و درمانی در دفتر ما

این نوع خدمت بیشتر شامل مواردی با تیراژهای پایین است (کمتر از دو میلیون برگ) به نوعی دیگر می توان گفت که بیشتر این نوع خدمت شامل درمانگاه های کوچک، مطب های شخصی و امثال این موارد  را شامل می شود. در اینگونه موارد مراحل اسکن تا تحویل خروجی معمولا به صورت زیر خواهد بود:

  1. تماس و هماهنگی با کارشناسان ما جهت اطمینان از انجام خدمات مورد نیاز شما و همچنین بررسی صف انتظار
  2. تحویل مدارک به دفتر ما و دریافت رسید از ما (جهت ارسال کالا به دفتر ما نیز می توانید درخواست دهید که ما برای دریافت از محل شما اقدام نمائیم)
  3. برآورد هزینه و زمان آنی یا تلفنیهزینه و زمان با توجه به برخی از آیتم ها مانند تیراژ، نیاز/عدم نیاز به آماده سازی، کلید واژ ها و … مشخص می شود.  
  4. نمونه اسکن: انجام اسکن بر روی یک یا چند صفحه/پرونده و سپس ارسال آن از طریق ایمیل جهت مشاهده و تایید کیفیت شما
  5. انجام اسکن: پس از تایید شما، ما بقیه مراحل را طبق تفاوق قبلی (موازد از قبل مشخص شده) انجام می دهیم
  6. بهینه سازی و تهیه خروجی کار: از جمله کراپ صحیح، چرخاندن صفحات اسکن شده در جهت مناسب، همچنین در صورت نیاز تعریف کلیدواژه و ساخت آرشیو الکترونیکی
  7. اطلاع شما از اتمام کار: شامل ارسال ایمیل، پیامک و تماس کارشناس ما درخصوص پایان اسکن و هماهنگی جهت تسویه و تحویل خروجی نهایی
  8. تسویه مالی و بازگردانی کالا + فایل دیجیتال: شامل تسویه کامل مالی به صورت کارت به کارت، پرداخت نقدی حضوری، پرداخت به پیک و تحویل فایل الکترونیکی (CD یا DVD یا هارد دیسک یا مراجعه حضوری کارشناس ما جهت تحویل و پیکربندی لازم) و اصل کالا از طریق پیک (ارسال از طرف شما یا ما) یا مراجعه حضوری به دفتر ما

در ضمن خاطر نشان می شود زمان مورد نیاز برای انجام اسکن و تحویل فایل نهایی بستگی به خدمات اضافی درخواستی شما خواهد داشت، اما همیشه سعی ما بر سرعت بالا با حفظ کیفیت است. برای اطلاع از زمان اسکن می توانید با شماره تماس های ما تماس بگیرید.

اسکن مدارک پزشکی و سوابق بهداشتی و درمانی در محل شما (بیمارستان، درمانگاه، مطلبو …) 

این نوع از خدمات شامل پروژه های تیراژ بالا مخصوصا مراکز درمانی بزرگ مانند بیمارستان ها می شود به عبارت دیگر می توان گفت که این نوع از خدمات مخصوص مراکز متوسط و بزرگی است که امکان جابجایی پرونده ها را به هر دلیل نداشته باشند. در اینگونه پروژه ها افراد ما به همراه اسکنرهای مخصوص در محل شما مستقر شده و مراحل را انجام می دهند. با توجه به تنوع پروژه ها توضیح مرحله ای این نوع خدمات کمی متفاوت است اما ما سعی کرده ایم موارد معمولی را ذکر کنیم.

  1. تماس با کارشناسان ما و در جریان گذاشتن ما در خصوص نوع پروژه و نیازهای شما
  2. کارشناسی و برآورد هزینه به صورت حضوری یا غیر حضوری (اطلاعات بیشتر در خصوص کارشناسی و برآورد هزینه)
  3. تایین بودجه و پیگیری مراحل اداری به صورت دوجانبه
  4. استقرار نیرو ها شامل استقرار کامل پرسنل و دستگاه ها مربوطه جهت انجام پروژه
  5. اسکن و  در صورت نیاز پیاده سازی سیستم بایگانی دیجیتال (تمامی موارد از قبیل نوع سخت افزار و نرم افزار و … به نوع پروژه ها و توافقات بستگی دارد.)

همچنین درصورتی که می خواهید بدانید مدارک پزشکی چگونه اسکن می شود، می توانید این صفحه را نیز مشاهده فرمائید.

مواردی که ما اسکن می کنیم

ما چه مواردی را اسکن می کنیم؟

می توانیم بگوییم هر چیزی که قابلیت اسکن شدن را داشته باشد، توسط اسکنرهای مخصوص با بالاترین کیفیت اسکن کنیم، حتی قادر به اسکن پرونده های پزشکی بدون خارج سازی آن ها از پرونده هستیم، اما در بخش اسکن سوابق درمانی می توانیم بگوییم:

برخی از خدمات اسکن مربوط به مدارک پزشکی

  • اسکن و ایجاد آرشیو الکترونیکی بیمارستان های بزرگ
  • اسکن و ساخت آرشیو مستندات مراکز درمانی متوسط
  • اسکن و اتوماسیون مطب های خصوصی
  • آنلاین سازی سیستم بایگانی بخش های ذکر شده
  • اسکن پرونده های پزشکی بدون برگ برگ نمودن آن
  • اسکن پرونده های پزشکی قدیمی
  • اسکن سوابق درمانی بیماران بستری
  • اسکن مدارک بیماران مطب ها
  • امحا و نازک سازی پرونده های پزشکی
  • خلاصه نویسی پرونده های پزشکی
  • اسکن پرونده های پرسنلی بخش های درمانی
  • اسکن اسناد مالی و حسابداری مراکز درمانی
  • آموزش به پرسنل مدارک پزشکی جهت اسکن روزانه
  • مشاوره جهت انجام پروژه اسکن و دیجیتال سازی
  • چاپ تخصصی مدارک پزشگی

ما می توانیم هر نوع سندی را با هر سایزی اسکن کنیم، حتی قادر به اسکن مواردی هستیم که در موارد ذکر شده بالا به آن اشاره ای نشده است برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

مزایای اسکن

چگونه اسکن اسناد و مدیریت الکترونیکی آن باعث بهبود خدمات درمانی می شوند؟

اسکن اسناد پزشکی و همچنین مدیریت الکترونیکی آن ها می تواند نقش بسزایی در بهبود خدمات درمانی داشته باشند، به طور مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:Digital-arshive-for-Health-care

  • دسترسی به تمام سوابق بیماران در میزکار (کامپیوتر، تلفن همراه، تبلت و …) خود را بدون نیاز به مراجعه به بایگانی
  • دسترسی به پرونده هر بیمار با سرعت بسیار بالا توسط جستجو بر اساس نام، تاریخ تولد و دیگر کلیدواژه های مرتبط
  • آسایش خاطر و اطمینان از عدم از بین رفتن پرونده ها با تهیه نسخه پشتیبان از تمام اطلاعات درمانی و پرونده های پزشکی
  • آزاد سازی فضای اداری اشغال شده با حذف اسناد و پرونده های فیزیکی
  • حذف زمان های مورد نیاز برای دسترسی به سوابق بیمار در روش بایگانی سنتی
  • دراختیار گذاشتن اسناد مربوطه بین بخش های مختلف  (در صورت نیاز)
  • امکان اشتراک و تبادل اطلاعات با پزشکان سراسر دنیا (به دلیل دیجیتالی بودن مدارک و امکان ارسال راحت)
  • جلوگیری از سرقت و یا فاش شدن اطلاعات بیمار
  • آزاد سازی پرسنل مرتبط که قبلا در بخش بایگانی فیزیکی مشغول بودند.

با اسکن پرونده ها و مدارک پزشکی به راحتی و به سهولت می توان مدارک را از سایر ساختمان ها و یا سایر نقاط قابل دسترس، حتی با موبایل خود در خارج از محدوده شهر (اینترنت / مدیریت اسناد آنلاین)  نیز مشاهده کرد.

همچنین اگر تمایل دارید در مورد مزایای اسکن مدارک پزشکی بیشتر بدانید، ما این صفحه را نیز به شما پیشنهاد می کنیم

اعتبارنامه

اعتبار ما

اعتبارنامه

ما با بسیاری از مراکز درمانی مختلف در طول سال های گذشته که در بخش پروژه های انجام شده لیست شده اند به صورت های مختلف کار کرده ایم، تمامی خدمات ما با آخرین تکنولوژی های روز و بهترین سیستم مدیریت کیفیت از لحاظ امنیت اطلاعات و کیفیت اسکن ها و … انجام می شود.

تماس/ قیمت گذاری

هزینه یا قیمت اسکن مدارک پزشکی چگونه است؟

با توجه به اینکه مدارک پزشکی انواع مختلفی از مدارک و اسناد را در بر می گیرد، همچنین نحوه اسکن هر مرکز با مرکزی دیگر در بخش هایی متفاوت است، بهترین حالت برآورد هزینه این است که با کارشناسان ما تماس بگیرید، ما با فرستادن یک کارشناس و قیمت گذاری از نظر هزینه برای هر صفحه این مقدار را برای شما مشخص می کنیم. این قیمت براساس عواملی همچون:

  • محل انجام پروژه (پرونده ها را می توانید جهت اسکن به دفتر ما منتقل کنید یا تیم ما می تواند در محل شما مستقر شود)healthcare-Scan-cost
  • تیراژ (منظور از تیراژ تعداد کل اسناد و پرونده هایی است که تصمیم به اسکن آن ها دارید به صورت تقریبی)
  • نوع اسناد (منظور از نوع جنس اسناد می باشد، برای مثال هزینه اسکن اوراق رادیولوژی با اسکن کاغذ معمولی (تحریر) متفاوت است)
  • تعداد اوراق ( منظور از تعداد اوراق این است که چه تعداد اوراقی و به شکلی در پرونده ها نیاز به اسکن دارد)
  • ابعاد اسناد (منظور از ابعاد میانگین سایز پرونده ها می باشد)
  • شرابط فیزیکی پرونده (تشخیص و بازبینی توسط کارشناسان ما)
  • نیاز یا عدم نیاز به آماده سازی فیزیکی
  • نیاز یا عدم نیاز به امحای پرونده ها
  • نیاز یا عدم نیاز به نرم افزار بایگانی و متادیتا (تعداد متادیتا همچنین سطح و امکانات نرم افزار متغیر می باشد)
  • شرایط بایگانی فیزیکی
  • و …

اگر شما پزشک هستید و به دنبال راهی سریع و کم هزینه برای سامان دهی پرونده های بیماران خود، یا مسئول یک بیمارستان بزرگ هستید، با ما تماس بگیرید، خدمات ما از اسکن پرونده های مطب با تیراژهای محدود تا بیمارستان های بزرگ با تعداد چند صد میلیون پرونده را با بالاترین کیفیت و معقولانه ترین هزینه شامل می شود. ما تا به امروز با بسیاری از مراکز درمانی چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی همکاری داشته ایم این خود دلیلی روشن بر کیفیت کار ماست.

اسکن مراکز دارویی
/
ما می دانیم مدیریت اسناد در صنعت داروسازی می تواند یک دغدغه واقعی باشد. مسی…
اسکن مدارک پزشکی 2
/
اصطلاح "پرونده" در محبث پزشکی، به طور کلی به سابقه پزشکی و سوابق ب…
اسکن پرونده پزشکی
/
بر طبق قانون جدید معاونت درمان که به بیشتر بخش های درمانی اب…
مدارک دیجیتالی بیمار
/
در حال حاضردر اکثر کشورها سازمان بهداشت ودرمان به اجرای سیستم EMR و  EHR…
مزیت اسکن مدارک پزشکی
/
پنج مزیت کلیدی اسکن مدارک پزشکی : در عصر حاضر تقریبا تمامی مراکز…
طرح دیجیتال سازی پرونده ها
/
طرح کوچک سازی پرونده های مدارک پزشکی از طریق اسکن نمودن آنها &nbs…
نرم افزار آرشیو الکترونیکی
/
مقدمه ای بر نرم افزار اسکن و آرشیو مدارک پزشکی: حجم زیاد اسن…
اسکن مدارک پزشکی
/
چرا پرونده ها را اسکن کنیم؟ برای استفاده از مزایایی که ذکر خواهد شد همین …

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های مدیریت و اسکن مدارک پزشکی همچنین مشاوره کاملا رایگان می توانید با ما تماس بگیرید