document-scanning

اسکن ایمن و محرمانه و فهرست سازی دقیق از تمام اسناد و پرونده های منابع انسانی از جمله اسناد حقوق و دستمزد، فایل های استخدام، خط مشی ها و …

اسکن مدارک اداری و منابع انسانی | اسکن پرونده های پرسنلی

+ مدیریت اسناد به صورت آنلاین و آفلاین + تشکیلات بهتر + جستجو و بازیابی سریع

در حالی که مدیریت اسناد در بخش منابع انسانی هر مجموعه می تواند یکی از مشکل ترین کارها باشد، ما به راه حل آن فکر می کنیم.

اسکن اسناد و مدارک بخش منابع انسانی می تواند علاوه بر کاهش درهم ریختگی، باعث شود که اسناد به راحتی و به سرعت در دسترس باشند. می توان پس از اسکن و دیجیتال سازی هر سند، پارامترهای مخصوص آن سند را در فهرست اضافه کرد، این کار سبب تسهیل در جستجو و یافتن آن سند می شود. اسکنرهای ما طوری تنظیم شده اند که اسنادی که توسط ما اسکن می شوند علاوه بر کیفیت بالا، از حجم بسیار پایینی برخوردار باشند، این ویژگی باعث می شود فایل های خروجی، کمترین منابع را در سیستم مدارک دیجیتالی اشغال کند که عمل جستجو و نمایش اسناد را حتی برای ضعیف ترین کامپیوتر ها براحتی امکان پذیر می نماید.

یکی از بخش های زیر را برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد اینکه ما چگونه می توانیم با کمترین هزینه به شما جهت ارتقاء راندمان کارتان کمک کنیم، انتخاب کنید:

اسکن مدارک منابع انسانی راهنمای اسکن

چرا ما را انتخاب کنید؟

چرا دیجیتال داک؟

  • قیمت منصفانه
  • تجربه چندین ساله
  • انجام پروژه ها مشابه
  • تیم مجرب
  • سازگار با محیط زیست
  • انجام پروژه های:
  • دولتی
  • خصوصی

ما می توانیم دقیقا مراحلی که در حال حاضر شما برای اسناد کاغذی انجام می دهید را شبیه سازی کنیم، با این تفاوت که برای یافتن یک سند خاص بدون توجه به نوع و مسیر طبقه بندی، در کسری از ثانیه می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

اسناد اسکن شده می توانند به روش های مختلفی فهرست سازی شوند، فهرست سازی جهت تسهیل در امر جستجو انجام می شود. این فهرست می تواند یکی از پارامترهای قابل تعریف مانند نام کارمند، نام سند، تاریخ یا هرچیز دیگری باشد. هرچه میزان این پارامترها بیش تر باشد عمل جستجو به صورت دقیق تری انجام می شود. البته باید این امر را درنظر داشت که با اضافه کردن پارامترها ورود اطلاعات به نرم افزار بایگانی و مدیریت اسناد هم با سرعت کندتری انجام می شود.

سیستم تشخیص متن (OCR)

کیفیت اسکن ما در حدی است که به راحتی متن ها و دیگر عناصر در سند ها برای نرم افزارهای تشخیص متن قابل تشخیص است بطوری که با یک کلید بتوان تمامی متن های قابل تبدیل را به متن های قابل جستجو تبدیل کرد، حسن این کار این است که پس از تبدیل سند از عکس به متن، به راحتی می توان درون سند را هم جستجو کرد.

نرم افزار اسکن، بایگانی و مدیریت اسناد دیجیتال

در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید، نرم افزارهای داخلی و خارجی ما به گونه ای انتخاب شده اند که علاوه بر سبکی و نیاز به کمترین سیستم سخت افزاری از سرعت بالایی برخوردار هستند. همچنین محیط این نرم افزارها بگونه ای طراحی شده است که تمامی کاربران با کمترین دانش فنی بتوانند با نرم افزار کار کنند.

نرم افزار اسکن و بایگانی اسناد و مدارک

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش ها و راه حل های مدیریت اسناد و دیگر مسائلی که فکر می کنید ما می توانیم در آن به شما کمک کنیم همین حالا با استفاده از این فرم با ما تماس بگیرید