اسکن فرم

ما می توانیم فرم های شما (پرسشنامه، نظرسنجی، تحقیقات و …) را اسکن کنیم و به طور خودکار آن ها را به فرمت دلخواه شما تبدیل کنیم. پس از آن ما می توانیم اطلاعات اسکن شده (مدارک چاپی، تیک ها و هرآن چیزی که قابل تشخیص توسط نرم افزارهای ما باشد) را به فرمت های پایگاه داده های مختلف تبدیل کنیم (Excel ,CSV , SPSS, XML و …)

خدمات اسکن فرم و استخراج اطلاعات

ارائه اسکن سریع و دقیق فرم ها ازکمترین تا بیشترین تیراژ

اسکن فرم ها یکی از راه های موثر در جمع آوری اطلاعات اسنادی است که قبلا توسط دست (قابل تشخیص) پر و یا توسط کامپیوتر چاپ شده است. اسکن و همچنین ساخت فرم های الکترونیکی مانند نظرسنجی ها، پرسشنامه ها، اطلاعات پژوهشی و … از تخصص های ما است. نمونه هایی از فرم هایی که به طور معمول آن ها را انجام می دهیم به صورت زیر است:

–        بررسی و آنالیز فرم های نظرات مشتریان

–        گردآوری اطلاعات فرم های جزئیات تماس با مشتریان

–        بررسی فرم های پزشکی

–        بررسی فرم های انتقادات و پیشنهادات کارکنان

–        فرم های مطالعات و ارزیابی بازار

–        فرم های قرعه کشی و کارت امتیاز خرده فروشی

–        اطلاعات تماس کارت ویزیت ها

–        ایجاد فرم های الکترونیکی مختلف جهت انواع منظور ها

اسکن و استخراج اطلاعات (فرم ها)

مراحل اسکن فرم ها و همچنین انجام پرسشنامه و … به صورت الکترونیکی؛ که توسط ما انجام می شود؛ با استفاده جدیدترین تکنولوژی روز پیاده سازی می شود.

–        OCR ( سیستم تشخیص کاراکترها نوری)

–        ICR ( سیستم هوشمند تشخیص متن)

–        OMR (سیستم تشخیص نشانه گذاری)

–        سیستم تشخیص بارکد

ما با استفاده از پیشرفته ترین فن آوری، اسکن و تبدیل فرم ها را انجام می دهیم؛ پروسه ما در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام می شود، سرعت، کیفیت و دقت مهمترین عامل در محبوبیت ما در میان مشتری هاست.

فرم ها در تیراژ ها بالا به سرعت به فایل هایی با رزولوشن بالا اسکن می شوند. پس از انجام فرآیند اسکن، بسته به توع فرم ها، روش های مختلف تشخیصی برای خواندن تمام اطلاعات، بر روی فرم ها اعمال می شود.

ما معمولا اسکن می کنیم:

  • فرم انتقادات و پیشنهادات
  • فرم انتقادات و پیشنهادات کارکنان
  • مسابقه/ کارت
  • نظرسنجی مشتری
  • فرم بررسی بازار
  • پرسشنامه ها
  • و …

نرم افزار بایگانی رایگان

نرم افزار اسکن و بایگانی اسناد و مدارک

در پروژ های با تیراژ بالا، نرم افزار بایگانی و اسکن رایگان نیز توسط تیم ما تقدیم شما می شود

چرا تیم ما؟

چرا دیجیتال داک؟

  • قیمت منصفانه
  • تجربه چندین ساله
  • انجام پروژه ها مشابه
  • تیم مجرب
  • سازگار با محیط زیست
  • انجام پروژه های:
  • دولتی
  • خصوصی

اسکن فرم ها و استخراج اطلاعات

استخراج اطلاعات یک فرآیند خودکار است که معمولا بصورت از پیش تعریف شده اطلاعات را از مکان های مشخص شده تشخیص، و آن ها را جمع آوری می کند. اگر اطلاعات به صورت دست نویس باشند، ممکن است این فرآیند به صورت کاملا دستی انجام شود که هم زمان بر است و هم پر هزینه؛ البته می توان سعی کرد تا با تبدیل فرم های دست نویس به فرم هایی که فقط نیاز به تیک زدن داشته باشند، این هزینه ها را کاهش داد.

بسته به نوع محتوا ( قسمت هایی تیک دار ، قسمت های متنی، قسمت های توضیحاتی و …) استخراج اطلاعات به صورت خودکار، نیمه خودکار و کاملا دستی انجام می پذیرد.

فرمت های خروجی پس از اسکن و استخراج اطلاعات

می توانیم فایل های خروجی را به هر فرمتی که شما به آن نیاز داشته باشید تبدیل کنیم؛ برخی از فرمت های استاندارد مورد استفاده عبارتند از:

(CSV         >XML       >Excel Spread Sheet        >RSS         >Text File       >Database (Access, SQL, SharePointe<

به عنوان مثال یک باشگاه ورزشی با تعداد زیادی ورزشکار (عضو یا غیر عضو) ممکن است تمام اطلاعات اعضای خود را در فرم های کاغذی پرکرده و در کشویی نگه داری نماید. در صورت نیاز به اطلاعات یک شخص خاص، باید تمام برگ های مربوطه را جستجو کرد، که کاری زمان بر و در بعضی مواقع غیرقابل انجام است؛ اما با اسکن این اطلاعات و تبدیل آن ها به یک کتابخانه کامپیوتری، اولاً دیگر نیازی به فضای خاصی برای نگهداری این اوراق نیست، ثانیا در کثری از ثانیه اطلاعات مورد نظر در دسترس شما است. همچنین این نکته را باید مورد توجه قرار داشت که تجزیه تحلیل آمار عضویت و … می تواند به بهبود خدمات و رضایت مشتریان منجر شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسکن فرم و دیگر روش هایی که فکر می کنید ما می توانیم به شما کمک کنیم، با ما تماس بگیرید: