Education-Documents-scanning

اسکن مقرون به صرفه پرونده های تحصیلی و آموزشی در سریع ترین حالت ممکن پرونده تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و مدارک کارمندان، و …

اسکن اسناد تحصیلی و آموزشی گامی پایه در اتوماسیون مراکز تحصیلی (مدارس،دانشگاه ها و …)

دسترسی و جستجوی سریع + کاهش فضای ذخیره سازی فیزیکی + کاهش هزینه ها + دسترسی به تمام پرونده ها در هرزمان و مکان

عموماً در دانشگاه ها، مدارس، کلاس های آمورشی خصوصی و دیگر مراکز تحصیلی، فضای بسیاری صرف بایگانی و نگه داری پرونده های دانش آموزان و دانشجویان می شود.Student-documents

اقدام جهت اسکن و دیجیتال سازی پرونده ها می تواند گامی پایه در دیجیتال سازی موسسه، مدرسه و دانشگاه شما باشد؛ پس از اسکن، علاوه بر آزاد سازی فضاهایی که قبلا تحت اشغال پرونده ها و اوراق های مربوطه بوده است، عمل جستجو نیز با سرعت بالایی انجام می شود. مسلما تعدادی کارمند در بخش بایگانی فعالیت می کردند که می توان از آن ها در بخش های دیگر بهره برد.

دیجیتال سازی پرونده های مدارس و دانشگاهی

بایگانی و نگه داری پرونده ها هزینه های خاموشی برعهده سازمان شما می گذارند که معمولا این هزینه ها در برنامه ریزی های کوتاه مدت به چشم نخواهند آمد؛ این امر باعث کاهش راندمان به صورت نامحسوس می شود. اسکن و دیجیتال سازی می تواند در مدیریت زمان و کاهش هزینه های شما بسیار موثر باشد، برای مثال فرض کنید نیاز به محتوای پرونده یک شخص خاص دارید، باید از اتاق خود به بایگانی مراجعه کنید، این مراجعه تابع شرایطی مانند فاصله شما تا بایگانی، مدت حضور، پاسخگویی سریع مسئول بایگانی، ضوابط خروج پرونده از بایگانی و … است، حال اینکه پس از دیجیتال سازی بدون این که از نیازی به بلند شدن از پشت میز کار خود داشته باشید، تنها با ورود چند دکمه در کسری از ثانیه پرونده مورد نظر، در دسترس شما است.

تیم دیجیتال داک با سابقه چندین ساله خود در این زمینه، می تواند راه کارهای مختلفی را در ضمینه اسکن و دیجیتال سازی پرونده های تحصیلی، اداری و … به مدارس، دانشگاه ها و سایر مراکز تحصیلی ارائه نماید. فرقی نمی کند که شما یک مدرسه کوچک دارید یا چندین دانشگاه، تیم ما اسکن در هر تیراژی را می تواند انجام دهد. ما یک تیم اسکن مستقر در تهران، البرز و مشهد هستیم،Document-arshiving فرآیند اسکن و دیجیتال سازی که ما انجام می دهیم، با استفاده از آخرین تکنولوژی پردازش تصویر انجام می شود که گارانتی کننده کیفیت خروجی ماست.

دیگر پرونده های قدیمی دردسر آفرین نیستند

از آنجایی که پرونده های تحصیلی هرشخص تقریبا مهم ترین اوراق زندگی آن شخص هستند، و تقریباً اکثر استنادهای مهم اداری به این مدارک و شواهد که در دوران تحصیل فرد شکل گرفته است رجوع می کنند، حفظ و نگه داری این اوراق با گذشت زمان به امری هزینه بر و دشوار برای مدارس و دانشگاه ها و سایر مراکز آموزشی مبدل می شود. با اسکن و دیجیتال سازی شما می تواند تا صدها سال پرونده را بدون نگرانی از هزینه های نگه داری یا گاها از بین رفتن پرونده ها، نگه داری نمائید.

مطالعه بیشتر

چرا دیجیتال داک؟

چرا دیجیتال داک؟

  • قیمت منصفانه
  • تجربه چندین ساله
  • انجام پروژه ها مشابه
  • تیم مجرب
  • سازگار با محیط زیست
  • انجام پروژه های:
  • دولتی
  • خصوصی

مزایای اسکن و مدیریت الکترونیکی اسناد تحصیلی

مزایای اسکن و استفاده از سیستم مدیریت دیجیتال برای مدارس، دانشگاه ها و سایر مراکز آموزشی بسیار زیاد است ولی ما برای نمونه به برخی از آن ها در پایین اشاره می کنیم:

مدیریت دیجیتالی اسناد برای دانشگاه ها:

اسناد دیجیتالی شده (اسکن شده) انعطاف پذیری قابل توجهی دارند

نگهداری اسناد و مدارک در تعداد زیادی اتاق امری ناخوشایند است. با اسکن اوراق تحصیلی به راحتی می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد، پرونده ها را با سایر مراکز آموزشی به اشتراک گذاشت، چاپ کرد، ایمیل کرد و حتی آن ها را ویرایش نمود.

کار به سرعت تمام است

با یک سیستم دیجیتالی مدیریت اسناد تحصیلی، فایل ها می توان بسیار سریعتر دیده شوند و بدون نیاز به جستجو در انبوهی از کاغذ و به لطف فهرست سازی (نمایه سازی) قدرتمند، پرونده های مورد نظر در کسری از ثانیه در دسترس هستند.

وظایف روزانه کمتر

با کاهش حجم کار یک روز راحت تر و کم دردسرتر می آید. از آنجا که همه چیز در سر جای خود قرار دارد و در کسری از ثانیه قابل دسترسی است، میزان وظایف شما برای کاغذ بازی (ثبت و بایگانی و جستجو) به حداقل می رسد.

آنلاین سازی مدرسه و دانشگاه شما

 فایل های تحصیلی را می توان به صورت آنلاین از طریق سرور های خود و یا از طریق سرورهای امن میزبانی ما بدون توجه به مکان و زمان دقیقا مانند زمانی که در دفنر حضور دارید مشاهده کرد. (جهت مشاهده مدیران، استادان و …) – (تمام خدمات آنلاین سازی غیر از اسکن هم توسط تیم ما انجام می شود)

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسکن مدارس، دانشگاه ها و سایر مراکز آموزشی و دیگر مسائلی که فکر می کنید ما می توانیم در آن به شما کمک کنیم همین حالا با استفاده از این فرم با ما تماس بگیرید