شرکت اسکن کتاب

اسکن کتاب تیم دیجیتال داک

تعدادی از نویسندگان هستند که فقط یک نسخه ی چاپی از کتاب خود دارند و بسیار مایل به انتشار کتاب خود هستند. در واقع آنها برای شروع نیاز به یک راه صحیح برای بدست آوردن فایل الکترونیکی لازم جهت چاپ و نگه داری کتاب خود هستند.

شرکت اسکن کتاب

در اینجا ما راه حلی برای این مشکل اندیشیده ایم: خدمات اسکن کتاب تیم دیجیتال داک می تواند به نویسندگان جوان هدیه ای ویژه ارائه دهد. این گروه از افراد می توانند کتاب خود را در اختیار ما قرار دهند و تیم اسکن دیجیتال داک با اسکن کتاب مذکور و انجام عملیات لازم (بهینه سازی، افزایش کفیت، OCR چند مرحله ای) یک نسخه ی الکترونیکی، از طریق سی دی یا فلش یا ایمیل، برای این عزیزان ارسال نماید. این روش، تبدیل هر کتاب و مقاله به فایل PDF قابل جستجو و یا قابل ویرایش در word را فراهم می کند. تیم اسکن کتاب دیجیتال داک خدمات اسکن تخصصی کتاب و مجله ای را با استفاده از تجهیزات حرفه ای، و افراد آموزش دیده و پردازش های سفارشی برای اطمینان از نتایج با کیفیت بالا را به ارمغان می آورد .

خدمات اسکن کتاب سریع و مقرون بصرفه

شما می توانید پیام های فوری برای پروژه اسکن خود را در وب سایت اسکن دیجیتال داک ارسال نمائید. با پرکردن فرم مربوط به اسکن کتاب، هزینه ی لازم برای اسکن را از طریق سایت و ارتباط با کارشناسان ما  در می یابید. هنگامی که شما کتاب خود را از طریق روش های متنوع برای ما ارسال می کنید ، در طی ۱-۲ روز فایل دیجیتالی به دست شما می رسد.(اطلاعات بیشتر در ضمینه اسکن کتاب) همچنین می توانید بخش اسکن روزنامه و مجلات ما را هم مطالعه نمائید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *