بازیابی-سوابق

بازیابی سوابق | دسترسی آسان و ایمن به پرونده ها

سوابق شرکت یکی از مهم ترین بخش های موفقیت شما می باشد. راه های مختلفی برای مدیریت این سوابق وجود دارد، گزینه های مختلف بسیاری است که می تواند به رشد شرکت کمک نماید . این که آیا شما پرونده های خود را در اتاق نگهداری می نمایید و یا ترجیح می دهید که آنها را در محل ایمن ذخیره سازی نمایید ، تصمیم گیری با خودتان است.

 به میان آوردن این جملات ، لزوما به این معنی نیست که نگهداری اسناد فیزیکی یک کار کاملا اشتباه است، بلکه ما فقط سعی می کنیم در برداشتن یک گام صحیح تر برای کسب موفقیت های بیشتر در جهت رشد شرکت شما ، کمک نمائیم. اگر شما به دنبال نگهداری سوابق خود درون قفسه های بایگانی یا زوم کن های نگهداری اسناد هستید، به آینده برای دسترسی به آنها نیز فکر کنید. نگه داری تمام اسناد در یک محل اغلب می تواند یک ایده فوق العاده باشد، اما اسنادی که مدام درگردش هستند چطور ؟ آیا این اسناد را می توان در جایی دور از دسترس پرسنل قرار داد؟ صد در صد بازیابی این گونه اسناد نیازبه تامل بیشتری دارد. اسکن نمودن اسنادی که بازیابی می شوند، یک راه حل آسان و سریع برای دسترسی به پرونده ها خواهد بود . با اسکن و مدیریت دیجیتالی اسناد تمام پرونده های بایگانی، دیجیتالی شده و در اسرع وقت در اختیار کارکنان قرار می گیرد .

همچنین اگر در مورد سرقت از اسناد و نگهداری آنها در یک محل نگران هستید ، با مدیرت اسناد به وسیله ی بایگانی دیجیتالی آنها ، نگرانی های شما برطرف خواهد شد . همچنین لازم نیست که در مورد بلایای طبیعی که باعث خرابی همه چیز می شود نگران باشید . با بایگانی دیجیتالی اسناد ، این اطمینان داده می شود که شما قادر به دسترسی به هر یک از اسناد خود در هر زمان که به آنها نیاز دارید ، خواهید بود . در آخر این نکته را بازگو می کنیم که مطمئن شوید که عملیات ایجاد آرشیو الکترونیکی و دیجیتالی کردن اسناد را به صورت صحیح انجام می دهید تنها در این صورت است که شرکت شما پیشرفت بالایی خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر می توانید مطالب مشابه را نیز مطالعه نماید یا با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *