آرشیو-الکترونیکی-پرونده-ها

چگونه آرشیو الکترونیکی مدیریت پرونده ها را آسان تر می نماید؟

آیا تابحال به ایجاد آرشیو الکترونیکی از پرونده هایتان و آنچه که کامپیوتر می تواند برای شما و یا شغلتان انجام دهد فکر کرده اید؟ علاوه بر نظم دادن به یک بخش پر هرج و مرج از زندگی شغلی یا شخصی شما، ایجاد آرشیو الکترونیکی از اسناد شغلی یا شخصی می تواند نگرانی شما را از  نگهداری و حفاظت از اسنادی که بعدها حتما به آن ها نیاز خواهید داشت را به طور کامل از بین ببرد.

در اینجا گوشه ای کوچک از خدمات خود را بیان می نماییم که چگونه تکنولوژی در ضمینه مدیریت اسناد می توانند زندگی و فعالیت شغلی را برای شما ساده تر می سازد:

اسکن پرونده ها : یکی از تکنولوژی های تقریبا نو ظهور است که فرآیند تبدیل اسناد کاغذی به فایل های دیجیتالی را شامل می شود. پس از اسکن تمامی قابلیت هایی که یک فایل دیجیتالی را می توان به آن نسبت داد، اینگونه اسناد پذیرای آن می باشند.

امحا اسناد : امحای اسناد قدیمی و غیر ضروری باعث حذف درهم و برهمی و کاهش حجم اسناد کاغذی می شود تا پیدا کردن مدارک مورد نیاز بسیار ساده تر شود.

امنیت اسناد : پس از اسکن و ایجاد آرشیو الکترونیکی مطمئن خواهید بود زمانی که شما به این اسناد نیاز دارید آنها در دسترس خواهند بود. آگاهی آسودگی خیال از این که مدارک و سوابق از آتش سوزی یا سرقت اطلاعات در امان هستند، باعث می شود تا آرامش بیشتری در مورد اسناد خود داشته باشید .

استفاده از آخرین فن آوری موجود ، ذخیره سازی اسناد مهم را بسیار آسان تر می سازد . مدیریت مدارک الکترونیکی، نه تنها زمان شما را برای یافتن اسناد کاهش می دهد بلکه فرآیند ساماندهی و دسترسی به این اسناد را نیز به راحتی برای شما فراهم می نماید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از منوی خدمات در بالای سایت گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمائید، همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه کار با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *