خدمات اسکن موزه و کتابخانه

اسکن و مدیریت اسناد موزه و کتابخانه

افزایش موزه ها و کتابخانه ها و درخواست تجدید نظر در راستای زیبایی شناسی توسط دیجیتال سازی محل کار و حرکت به سمت یک دفتر بدون کاغذ، همواره یکی از انگیزه های مهم برای اسکن اسناد بوده است. درایت گروه اسکن دیجیتال داک از طریقه اجرای راهکارهای مختلف اسکن و مدیریت اسناد در موزه ها و کتابخانه ها، می تواند سطوح بالایی از بهره وری و بهبود را در زمینه اسکن و تصویربرداری اطلاعات، اشیاء، عکس ها ، فرم ها و ضبط و ذخیره داده ها به ارمغان آورد.

تیم اسکن دیجیتال داک می تواند یک EDM بهینه شده مخصوص (مدیریت اسناد الکترونیکی) برای رفع نیازهای موزه یا کتابخانه ها پیاده سازی نماید. سیستم مدیریت الکترونیکی اسناد می تواند به موزه یا کتابخانه با حفاظت، ذخیره سازی و استفاده از اسناد با ایجاد یک آرشیو مجازی کمک شایانی نماید. آرشیو مجازی کتاب ها و اسناد موجب حفاظت آنها در مقابل خطرات ناشی ویا زوال کتب شود زیرا در هنگام استفاده از مدارک و اسناد به صورت فیزیکی، بدلیل لمس آنها توسط افراد زیاد، عمر اسناد به شدت کاسته می شود، همچنین  خواص آثار هنری با اسکن با کیفیت و دقیق محفوظ باقی می ماند.

تبدیل کاغذ به اسناد الکترونیکی با اسکنرهای دقیق ما می تواند یک پایگاه داده واحد برای همه اعضای مجاز به وجود آورد؛ در نتیجه اعضای مجاز می توانند به راحتی به اطلاعات دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، می توانند از جستجو و مکانیسم های بازیابی قدرتمند مرتبط در این زمینه بهره مند شوند.

در نتیجه اسکن موزه یا کتابخانه شامل کاهش زمان بایگانی، ذخیره سازی و بازیابی اسناد می شود. یکی دیگر از جنبه های منحصر به فرد مدیریت اسناد الکترونیکی بهینه سازی فضای اداری است. تجهیزات اسکن ما زحمت تغییر وضعیت و ایجاد فضای آزاد از اسناد و مدارک شلوغ را به دوش خواهند کشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اسکن کتاب به این بخش مراجعه نمائید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص اسکن کتاب های قدیمی به این بخش مراجعه نمائید.

برای خواندن مقالات دیگر در خصوص اسکن کتاب و مقالات به این بخش مراجعه نمائید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص اسکن نقشه و نقاشی و اسناد سایز بزرگ به این قسمت مراجعه نمائید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص اسکن اسناد اداری به این صفحه مراجعه نمائید.

 همچنین برای تماس با ما می توانید از فرم تماس یا از طریق شماره ها با ما درتماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *