اسناد-تاریخی

دیجیتال سازی اسناد و مدارک تاریخی

زمانی که نام دیجیتالی شدن مدارک و اسناد تاریخی به میان می آید، شما می خواهید مطمئن شوید که آیا این کار به دسترسی آسان تر اسناد کمک خواهد نمود یا خیر ؟ از آنجا که اکثر سوابق تاریخی بسیار حساس هستند، مهم است بدانید که هنگامی که شروع به انجام یک پروژه می نمایید، ممکن است چه خساراتی به اسناد وارد شود و چگونه می توان از بروز این حوادث جلوگیری نمود . به منظور حفظ انواع سوابق تاریخی اسکنر های خاصی برای این کار در نظر گرفته شده است . با استفاده از این اسکنرها و متخصصان آموزش دیده، که همه این امکانات را تیم اسکن دیجیتال داک در اختیار شما قرار خواهد داد ، یک نسخه ی دیجیتالی مطمئن از اسناد خود خواهید داشت .

برای دیجیتالی کردن سوابق تاریخی ، نه تنها روش های مختلفی وجود دارد ، بلکه برای این مهم ، اسکنر های گوناگونی نیز وجود دارد . برای ذخیره کتب تاریخی قدیمی زرد ، شما باید به هدف کارتان بنگرید . به احتمال زیاد هدف از دیجیتالی سازی کتب قدیمی استفاده ی آنها در آرشیو الکترونیکی است ، به طوری که هر کس قادر به دسترسی سریع به آنها باشد . هنگامی که شما سوابق تاریخی را اسکن می کنید ، می خواهید مطمئن شوید که با استفاده از یک سیستم می توان به راحتی همه چیز را به صورت ساده و با امنیت بالا مشاهده نمود . بهترین راه برای اینکه مطمئن شوید که همه چیز درست دیجیتالی شده است ، این است که خود ، با همه راه های مختلف برای دیجیتالی نمودن اسناد خاص برای نیازتان آشنا شوید . تیم اسکن دیجیتال داک ، به همراه متخصصان خود شما را در این راه یاری می نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اسکن سوابق تاریخی ، با متخصصان ما با استفاده از این صفحه یا از طریق شماره های درج شده در سمت راست همین صفحه با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *